OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Hotspots er et interaktivt læringsmiddel designet til at skabe aktiv læring. Hopspots udfordrer i bevægelse, kognitiv træning, sproglæring, samarbejde osv. og gør det muligt for børn at blive digitale medskabere af læringsindhold, når de producerer spil i app’en. Indeholder 12 interaktive brikker i farver, 1 højtalerstander, der også fungerer som opbevaring (105 cm høj) og fri adgang til Hotspots app inkl. alle spil og øvelser til forskellige fag og alderstrin. Produceret i Danmark og FSC-certificeret.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Denne aktivitet gør det muligt for børn at træne grundlæggende programmering. Gennem aktivitetskortenes rutenet skal barnet lave baner fra et givent punkt til et slutpunkt. Afhængigt af typer og antal brikker vil barnet blive udfordret med forskellige situationer og sværhedsgrader. Barnet træner retning, afstandsforståelse, symboler m.m. Flere børn kan arbejde sammen med nogle af de 24 instruktionskort, da hvert barn har sit eget magnetiske bræt og en komplet opsætning med 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Piximakey er et mobilt animationsstudie. Piximakey Education Animation kombinerer det fysiske og digitale til kreative animationer. Trækufferten er den fysiske værktøjskasse, der indeholder stativer, baggrunde og specialudviklet stop motion-modellervoks. Piximakey-appen er den digitale værktøjskasse, der kombinerer billeder, bevægelse og lyd. Optag film, rediger og del. Fra 3 år.
Dokumentkamera med USB-tilslutning. Halsens længde gør den perfekt til visning af en hel A4-side. Kameraet har indbyggede LED-pærer, som belyser motivet. Kameraet fungerer med PC og Mac og kan også tilsluttes direkte til en interaktiv fladskærm. Kan også anvendes som webkamera. Optiskt objektiv med vidvinkel, opløsning: 1280x720, fokusområde: 5 cm ~uendelighed, samplingfrekvens til mikrofon: 8000/16000Hz, mikrofonen har støjreduktion. Indeholder: 1 kamera, 1 kamerabase, 1 USB-kabel, instruktioner samt softwaren HUE Intuition. Farve: Sort.
Osmo er et lærerigt interaktivt pædagogisk spil med fysiske dele, der fungerer sammen med en iPad. Osmo Genius Kit består af fem spil, som hentes ned som apps fra App Store og giver mange timers underholdning. Du skal bare installere appen, placere en iPad i stativet, montere den medfølgende reflektor, og så er alt klar til brug! Indeholder Numbers - sjov leg med tal, Masterpiece - forbedr dine tegnefærdigheder, Words - sjov med ord i puslespilsform, Tangram - Tangram-puslespil med digital oplevelse og Newton - fysik møder kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit kræver iPad (medfølger ikke). Fra 5 år og opefter. På engelsk.
Mayku Formbox er en vakuumformmaskine, som gør det nemt at lave sine egne støbeforme, emballage eller kunstgenstande. Med Mayku Formbox laver eleverne nemt og hurtigt en kopi af en eksisterende genstand i form af en støbeform i plast. Denne form kan derefter bruges til at lave afstøbninger i beton, gips, sæbe eller lysmasse. Eller hvorfor ikke klippe formen ud og bruge den, som den er? Vakuumformmaskinen anvendes sammen med en støvsuger (købes separat, eksempelvis varenr. 117216) for at skabe undertryk. Ark i termoplast, støbemasse, eksempelprojekt samt universaladapter til støvsugere medfølger. Mål: 31,5x46,6x27,4 cm.
Et dokumentkamera, som er specielt produceret til børnehaver og skoler. Kobles til en computer, hvor objekt, billede eller tekster vises på skærmen. Både barn og lærer kan have glæde af arbejdet i hele klassen, så alle kan se, f.eks. zoom ind på en blomst eller kigge på et billede. Den er meget enkel at håndtere, såvel af yngre børn som af læreren. Barnet kan tage et foto eller optage og vise en videooptagelse. God skarp billedkvalitet med 3,0 MP. Indbygget lys, som består af 8 LED-lyskilder. Bøjelig metalarm. Kompatibel med PC og MAC. Fra 3 år.
1.922,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.