OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Lær enkel programmering på en helt ny måde. Eleverne interagerer med det digitale spil ved hjælp af fysiske brikker. Bruges sammen med Rolf Connect Hub med varenr. 130519, som købes separat.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Denne aktivitet gør det muligt for børn at træne grundlæggende programmering. Gennem aktivitetskortenes rutenet skal barnet lave baner fra et givent punkt til et slutpunkt. Afhængigt af typer og antal brikker vil barnet blive udfordret med forskellige situationer og sværhedsgrader. Barnet træner retning, afstandsforståelse, symboler m.m. Flere børn kan arbejde sammen med nogle af de 24 instruktionskort, da hvert barn har sit eget magnetiske bræt og en komplet opsætning med 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Osmo er et lærerigt interaktivt pædagogisk spil med fysiske dele, der fungerer sammen med en iPad. Osmo Genius Kit består af fem spil, som hentes ned som apps fra App Store og giver mange timers underholdning. Du skal bare installere appen, placere en iPad i stativet, montere den medfølgende reflektor, og så er alt klar til brug! Indeholder Numbers - sjov leg med tal, Masterpiece - forbedr dine tegnefærdigheder, Words - sjov med ord i puslespilsform, Tangram - Tangram-puslespil med digital oplevelse og Newton - fysik møder kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit kræver iPad (medfølger ikke). Fra 5 år og opefter. På engelsk.
Et innovativt pædagogisk værktøj som lærer børnene at tælle ved at eksperimentere. Alt, du skal gøre, er at downloade 3 apps. Børnene interagerer med appsene ved at sætte trætallene direkte på tabletten. Passer til børn 3-6 år. Fungerer både med iPad og Android. Indeholder 10 interaktive tal i træ. Appsene downloades gratis (tablet medfølger ikke).
Et innovativt og smart værktøj som hjælper børnene med at træne hukommelse, observationsevne og kommunikation. Alt, du skal gøre, er at downloade de 4 gratis apps. Børnene interagerer med appsene ved at sætte formerne direkte på tabletten. For børn i alderen 3-6 år. Fungerer med både iPad og Android. Indeholder 8 interaktive bogstaver i træ. Tablet medfølger ikke.
Rejs tilbage i tiden ved hjælp af en tablet, og lad eleverne udforske dinosaurernes verden i en helt ny dimension. Fysiske dinosaurer og en skærm, der fortæller. Lås op for spil, og deltag i historien med din fysiske dinosaurfigur. Det interaktive eventyr i en forhistorisk verden med over 100 fakta om dinosaurer giver eleverne mulighed for at øve detaljer, videnskabelig tænkning og problemløsning. Kompatibilitet: iPad 5 og nyere (iPad 2 og iPad Mini 1 understøttes ikke); Android-tablet: 7" og derover, minimum 2 GB RAM (Samsung Tab A og S7+ understøttes ikke); Amazon Fire 10 - 2021-udgivelse (Fire 7 understøttes ikke). Tablet medfølger ikke. 4 år.
504,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.