OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Gåvogn i træ med aktiviteter, som barnet kan udforske. Vognen har tandhjul og kugler i træ, et spejl, et formsorteringsredskab og et opbevaringsrum bagest til dukker og legetøj. Robust konstruktion, der fungerer som støtte, når man går. Af FSC-mærket træ. Fra 12 måneder.
Tusindbenet består af 10 dele. Den ene side er en farve, mens den anden er et mønster. Hovedet placeres til højre eller venstre. Børnene skal så matche delene parvis på tusindbenets krop. De forskellige arbejdskort har forskellige sværhedsgrader og kan placeres i bunden af brættet.
Et spil, som introducerer begreber såsom antal, billedlæsning, logik og associationsevne. Formålet er at få alle rumvæsnerne om bord på de tre rumskibe, enten ved at følge skabelonen eller ved at afkode opgavekortet. Kortene er delt op i sæt med stigende sværhedsgrad. Forsiden af hvert kort kan bruges til at kontrollere, om aktiviteten på bagsiden af kortet er blevet udført korrekt. Indhold: 1 lærervejledning, 12 aktivitetskort med 24 modeller (28x23 cm), 2 identiske 10-delte puslespil og 1 lakeret træbund (28x23x1 cm).
Vælg et dyr på spillebrættet, og derefter hvilken retning dyret skal gå ved hjælp af pilekortene. Lad derefter din modstander finde kodesekvensen for at prøve at finde det samme spor. Når børn først har lært betydningen af pile og retning, er Coding in steps et naturligt skridt til at indføre programmering i en tidlig alder.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Skye. Brug kodningsstaven til at få Skye til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
544,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.