OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Sammensat i samarbejde med pædagoger for at gøre det nemt at rykke leg med kodning og programmering udendørs. Indeholder: 112894 Rugged robot, 141550 markeringsmåtter hænder og fødder, 2 x140363 markeringsmåtter pile, 118604 Pingvinens kodesten, 118605 Pingvinens aktivitetskort og 124579-38 opbevaringskurv grøn. Vogn til opbevaringskurv (124580) kan tilkøbes. Bemærk! Det første billede viser en ældre udgave af markeringsmåtterne.
At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
En gulvrobot til programmering og kodning for begyndere. Robotmusen kan følge banen og undgå forhindringerne, som er sat op langs ruten. Robotten bevæger sig fint på de fleste underlag, hvis man f.eks. vil bygge sine egne baner. Ved at trykke på knapperne på robotten programmerer du robotten til at gå frem og tilbage og dreje til venstre og til højre. 30 kodekort medfølger. De hjælper barnet med at holde orden på hvert skridt i en sekvens. Sættet indeholder en robotmus, 16 labyrintdele som kan sættes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 stykke ost og 22 labyrintvægge til at lave forhindringer med. 3 stk. AAA-batterier købes separat. Fra 3 år.
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Skye. Brug kodningsstaven til at få Skye til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
544,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.