OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
En stor, holdbar træramme og 40 træklodser. 10 dobbeltsidede opgavekort i holdbar plast, 2 kugler og en trækasse til opbevaring. Materiale, der træner logisk tænkning og problemløsningsfærdigheder. Kuglen skal komme fra start til mål, og børnene skal regne kuglens vej ud og hvilke klodser, der er nødvendige for at løse opgaven. Opgavekortene giver vejledning og svar. Når kuglens bane er lagt, bliver det en samarbejdsøvelse at få kuglen til at rulle fra start til mål. Manual på engelsk medfølger. Mål træramme: 31x31 cm, træplade: 5,5x5,5 cm, opgavekort: 13x10 cm, trækasse: 43,5x33,5x7,5 cm. Fra 3 år.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Indeholder 6 bingokort i plast, 18 billedkort i plast, stofpose, 36 træfigurer og trækasse til opbevaring. Spil bingo, og lad børnene træne deres sanse- og taktile opfattelse. Ved at tale om, det I føler og ser, trænes også ordforrådet. En sjov og lærerig måde for børn at lære og lege sammen. Manual på engelsk inkluderet. Mål: bingokort 12x8 cm, billedkort 6x6 cm, trækasse 33,5x22,5x7 cm. Fra 3 år.
6 trædyr, 6 dobbeltsidede opgavekort, 36 bygningsdele af træ (3 forskellige farver og 3 forskellige længder), en terning, et målebånd og trækasse til opbevaring. Giv aben en hale, giraffen en hals og elefanten en snabel. Gør dem lange eller korte, og mål længden med målebåndet. Brug opgavekortene eller terningerne. Øv på begreber som lang, kort, længere end og kortere end. Mål: trækasse 33,5x22,5x7 cm, opgavekort 11x8 cm, terninger 3x3x3 cm. Fra 4 år.
2 plastkort med kort på den ene side og et gitter på den anden side, plastkort med billede af en zoo, 18 opgavekort med 32 opgaver, træstativ og 50 træfigurer. To børn vælger et opgavekort og giver hinanden mundtlige instruktioner som "Placer giraffen på græsset øverst til venstre på spillefeltet". Udvikler bl.a. hukommelse, rumlig perception og logisk tænkning. Manual på engelsk inkluderet. Mål: trækasse 33,5x22,5x7 cm, plastkort 30x19,5 cm, opgavekort 13x9 cm, træstativ 25x2,8x2 cm. Fra 3 år.
20 træklodser, 20 klodser i forskellige farver, 2 rutenetkort i plast til at bygge på, 2 instruktionskort, 12 opgavekort og 1 trækasse til opbevaring. Træn i at bygge fra 2D til 3D, og styrk færdigheder inden for matematik, sprog, samarbejde og motorik. Opgavekortene har selvkorrigering på bagsiden. Kan bruges alene, i par eller som et spil. Engelsk vejledning medfølger. Fra 6 år.
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Skye. Brug kodningsstaven til at få Skye til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
544,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.