Ups!

En uventet fejl opstod. Forsøg igen senere.

Bekræfte

Er du sikker på du vil slette?
Er du sikker på du vil slette?
OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering. Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!

Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Logik og kodning - Elver

Varenr.: 129404
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
Din pris:
263,00 kr.

På lager

Fakta

  • Titel: Logik og kodning - Elver
  • Miljømærkning:Indgående råvare FSC-mærket
  • Størrelse: Indhold: 1 lærervejledning, 12 aktivitetskort, 2 spil og 1 spillebræt.
  • Længde:31 cm
  • Bredde:16 cm
  • Højde:0,9 cm

Andre købte også

  • Code & Go mouse mania

    Code & Go mouse mania

    Varenr.: 124335
    Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
    314,00 kr.
  • Logik med et tusindben

    Logik med et tusindben

    Varenr.: 129407
    Tusindbenet består af 10 dele. Den ene side er en farve, mens den anden er et mønster. Hovedet placeres til højre eller venstre. Børnene skal så matche delene parvis på tusindbenets krop. De forskellige arbejdskort har forskellige sværhedsgrader og kan placeres i bunden af brættet.
    Kontakt os for pris
  • Robotkoding

    Robotkoding

    Varenr.: 129506
    Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
    136,00 kr.
  • Logikpuslespil - Rumopfattelse

    Logikpuslespil - Rumopfattelse

    Varenr.: 130475
    16 brikker i lakeret træ. Enkle og genkendelige billeder, som letter børns læringsprocesser.
    189,00 kr.
  • På rette sted

    På rette sted

    Varenr.: 129405
    "På rette sted" er spillet som udvikler børnenes obervationsevne, logik og rumopfattelse ved at lade dem bruge ledetråde og tolke instruktioner for at bygge et tog. Ordn vognene i rigtig rækkefølge og med de rette dyr og vend kortet for at se løsningen!
    521,00 kr.
  • Lignende produkter

    • littleBits Educator starter kit

      littleBits Educator starter kit

      Varenr.: 121912
      50 % er allerede fratrukket normalpris
      839,00 kr.
    • Code & Go mouse mania

      Code & Go mouse mania

      Varenr.: 124335
      Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
      314,00 kr.
    • Kod vejen

      Kod vejen

      Varenr.: 112642
      Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
      632,00 kr.
    • Rolf Originals - Coding in pixels

      Rolf Originals - Coding in pixels

      Varenr.: 130511
      Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
      997,00 kr.
    • EDUCO Marble code

      EDUCO Marble code

      Varenr.: 149430
      En stor, holdbar træramme og 40 træklodser. 10 dobbeltsidede opgavekort i holdbar plast, 2 kugler og en trækasse til opbevaring. Materiale, der træner logisk tænkning og problemløsningsfærdigheder. Kuglen skal komme fra start til mål, og børnene skal regne kuglens vej ud og hvilke klodser, der er nødvendige for at løse opgaven. Opgavekortene giver vejledning og svar. Når kuglens bane er lagt, bliver det en samarbejdsøvelse at få kuglen til at rulle fra start til mål. Manual på engelsk medfølger. Mål træramme: 31x31 cm, træplade: 5,5x5,5 cm, opgavekort: 13x10 cm, trækasse: 43,5x33,5x7,5 cm. Fra 3 år.
      849,00 kr.
    Glemt password?

    Vil du være kunde hos os?

    Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.

    Registrer mig

    Nulstil password

    Skriv din e-mailadresse for at få tilsendt et nyt password.