OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
377,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.