OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Giver eleverne en introduktion til programmering på en praktisk, sjov og interaktiv måde. Ved hjælp af den medfølgende blok udvikler eleverne deres kognitive færdigheder, programmeringsevner, logik, kreativitet og opdagelsesglæde. Opgavehæfter med stigende sværhedsgrad i tre enkle trin medfølger. Kontroltårn og robot kan oplades og er kompatible med byggeklodser, fx Lego. En STEAM-baseret indlæringsproces, som giver eleverne direkte feedback. Alder: 4+.
Tilbehør til 141727 og 141728. Kort med et magnetisk net med felter, der kan åbnes, så man kan lægge dobbeltsidede fortællekort i dem. Børnene kan bygge fortællebaggrunde og have det sjovt, mens de programmerer. Felternes mål: 10x10 cm. 6 sæt med dobbeltsidede temakort medfølger.
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk børnenes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Ved hjælp af programmeringsblokke kan robotten programmeres og tegne fantastiske former og bevæge sig på unikke måder. Animering gennem praktisk leg. Indhold: 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk elevernes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Sensorfunktionen i controlleren gør programmeringseventyret endnu mere spændende. Robotten programmeres til at opdage og reagere på forhindringer, farver og lyde. Børnene kan også styre de indbyggede LED-lamper i controlleren, så koden passer til deres fantasi. Indhold: 1 MatataBot controller, 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever lære om musik, noder og rytmer ved hjælp af programmering- Indhold: 32 kodeblokke med musikfunktion (fra Do til Si over 2 oktaver) og 10 melodiblokke. Alder: 4+
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever tegne grafik og billeder ved hjælp af programmering. Tilføjer et geometrisk og matematisk perspektiv til indlæringen. Indhold: 20 kodeblokke med vinkelfunktion og 3 tuscher, der kan tørres af. Alder: 4+
Til 2 elever. Det optimale værktøj til undervisning i STEAM-fagene. Indeholder farverige byggedele, letbetjent hardware og et intuitivt programmeringssprog, med træk-og-slip-funktion, som bygger på Scratch. Web-baseret lektionsplanlægning er tilgængeligt. Se mere information om SPIKE Prime på lekolar.dk. 528 dele.
449 dele. Ikon- og ordbaseret blokkodning med simpel hardware - herunder en intelligent hub med to porte, to små motorer, et lyspanel og en farvesensor - som giver elevernes kreationer liv. Sættet indeholder også et farverigt udvalg af LEGO-klodser, reservedele og en holdbar opbevaringsboks med et farvekodet sorteringsbræt for at gøre byggeprocessen lettere. SPIKE Essential er en del af LEGO Learning System og tilbyder standardiserede STEAM-lektioner i fem enheder, som indeholder otte 45-minutters lektioner hver. Hver lektion indeholder online lektionsplaner med tilføjelse til matematik- og sprogkundskaber. Vi tilbyder evalueringsmaterialer og videoer, som underviseren kan benytte. Til indskoling og mellemtrin. Fra 6 år.
6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: L12xB10 cm. Af ABS, POM. Fra 3 år.
3.600,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.