OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
Vælg et dyr på spillebrættet, og derefter hvilken retning dyret skal gå ved hjælp af pilekortene. Lad derefter din modstander finde kodesekvensen for at prøve at finde det samme spor. Når børn først har lært betydningen af pile og retning, er Coding in steps et naturligt skridt til at indføre programmering i en tidlig alder.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Electronic Maker's Kit er en modulær elektronisk platform til hurtige prototyper. Dette kit indeholder 12 sensorer og aktuatorer, som alle har et farvekodet stik for at forenkle tilslutning af ledninger.
Tilbehørspakke til mBot Explorer med fokus på lyd og lys. Byg din mBot om til en lyssøgende robot, en skorpion eller en intelligent stemmeaktiveret skrivebordslampe.
Robotbyggesæt til at bygge en færdigdesignet robot som er perfekt til både leg og læring. Med dele som gør det muligt at bygge robotten om til et bæltekøretøj, et hurtigt trehjulet eller et dansende tohjulet køretøj ved hjælp af gyrosensoren. Sættet består af ca. 100 mekaniske og elektroniske moduler og dele. mBot Ranger har et mere avanceret printkort med flere sensorer, kraftigere og hurtigere motorer (0,6 m/s) og kraftige bælter til bæltekøretøjet. Tilsluttes en computer eller mobil enhed via Bluetooth. Kan programmeres fra en computer og styres med en mobil eller tablet eller programmeres til f.eks. at følge en udlagt linje eller selv køre rundt og undvige forhindringer. Bygges sammen ved hjælp af den medfølgende guide, som også findes i app-form (iOS og Android) med 3D-modeller til at lette processen. Nødvendigt værktøj medfølger. Robotten tilsluttes mobilen via Bluetooth og styres via app (Android og iOS). Appen indeholder alt til at programmere, designe, styre og endda dele sin kreation med andre. Med chassis og låg som er specialdesignet til at beskytte bundkortet samt beskytte børns øjne fra LED-lyset. Har farvemærkede RJ25-porte for enklere ledningsføring, som gør det lettere at bygge. Kræver 6x AA-batterier (sælges separat).
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
519,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.