OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder, såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan svinge 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
En sjov og robust børnerobot. Enkel at programmere og kode ved at trykke på knapperne. Barnet opdager sammenhængen mellem årsag og virkning og træner opfølgning og kontrol. Mål: 12x10 cm. Kan oplades. Fra 3 år.
4060 dele. Strawbees er et prisbelønnet konstruktionssystem til alle aldre. Det er baseret på enkle, patenterede enheder, som kaldes Strawbees, som man kan sætte stråene sammen med. Du kan bygge både små og store mekaniske genstande i 3D med sugerør og strawbees. Materialet er let og kan bøjes og vrides. Du kan hele tiden forbedre og forstærke for at finde den ultimative model. Blander innovation, kreativitet og design og stimulerer fantasien og vækker den eksperimentelle lyst. Dette er et stort sæt, som passer fint til SFO'er og skoler, hvor mange børn kan bygge samtidig. Indeholder 2560 strawbees, 1500 strå i 6 farver samt lærervejledning og 90 byggeideer. Af 100 % genbrugsplast. Fra 3 år.
At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
Ozobot Evo er den mest avancerede robot i Ozobot-familien. Evo en lille robot, som kan bruges via en computer, tablet og almindeligt papir. Takket være de mange programmeringsopgaver, der er tilgængelige, er det nemt at komme i gang. Ozobot Evo-robotten kombinerer pædagogisk leg med programmering, robotteknologi og social interaktion. Indeholder 1 Evo-robot, kort med udfordringer, spilleplade, Ozo-skal, 4 tuscher i forskellige farver, opbevaringsenhed, USB-opladerkabel og en quickstart-guide. Fra 8 år.
Blue-Bot Tactile reader er en unik og anderledes måde at programmere din Blue-Bot på. Læg brikkerne på række for at skabe en instruktionssekvens, tryk "Go" og se, hvordan Blue-Bot udfører kommandoen. En enkel måde at lære programmering samt kodning på. Tryk på "Tilslut" på din reader og vent til Blue-Bots øjne bliver blå, så er den tilsluttet. Indeholder 25 brikker. Kan oplades. Mål: 40x90 cm. Fra 3 år.
Cubetto er den venlige trærobot, som gør det abstrakte programmeringssprog konkret. Her får børnene mulighed for at lære grundlæggende programmering på en legende og tydelig måde. Sættet indeholder en robot af træ, et kontrolpanel, kodebrikker og en stofmåtte. Først skal man beslutte, hvor robotten skal gå, hvorefter man lægger kodebrikkerne i den rækkefølge på kontrolpanelet og trykker på GO. Måtte af polyester, 1x1 m. Af træ og ABS. Fra 3 år.
Ozobot startsæt kombinerer kodning og kreativitet. Den anvender optiske sensorer for at læse linjer og Ozo-koder – korte farvede seksvenskoder – som du tegner på et papir med tuscher i forskellige farver. Brug Ozo-koder for at få robotten til at øge eller sænke farten eller snurre rundt for at komme igennem labyrinter og udfordringer. I startsættet får du alle de nødvendige redskaber til at komme i gang. Indeholder 1 robot, 4 tuscher i forskellige farver, 2 Ozo-skaller, aktivitetspakker med 25 STEAM-aktiviteter, 25 DIY-klistermærker og pop-outs, USB-opladerkabel og en quickstart-guide. Fra 6 år.
En cool gulvrobot til at udforske avancerede programmeringsteknikker. Eleverne kan programmere Pro-Bot med forskellige kommandoer, som kan udløse både lyd- og lyssensorerne. Kan bruges som den er ved at programmere med knapperne på bilen eller sammen med en PC. Kompatibel med Windows 7. Kan oplades.
1000 dele. Strawbees er et prisbelønnet konstruktionssystem til alle aldre. Det er baseret på enkle, patenterede enheder, som kaldes Strawbees, hvor man sætter stråene sammen. Du kan bygge både små og store mekaniske genstande i 3D med sugerør og strawbees. Materialet er let og kan bøjes og vrides. Du kan hele tiden forbedre og forstærke for at finde den ultimative model. Blander innovation, kreativitet og design. Stimulerer fantasien og vækker den eksperimentelle lyst. Hvorfor ikke prøve at bygge et af verdens syv vidundere? En instruktionsbog med 21 projektideer medfølger. Af 100 % genbrugsplast. Fra 3 år.
En gulvrobot til programmering og kodning for begyndere. Robotmusen kan følge banen og undgå forhindringerne, som er sat op langs ruten. Robotten bevæger sig fint på de fleste underlag, hvis man f.eks. vil bygge sine egne baner. Ved at trykke på knapperne på robotten programmerer du robotten til at gå frem og tilbage, svinge til venstre og til højre. 30 kodekort medfølger. De hjælper barnet med at holde orden på hvert skridt i en sekvens. Sættet indeholder en robotmus, 16 labyrintdele som kan sættes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 stykke ost og 22 labyrintvægge til at lave forhindringer med. 3 AAA-batterier købes separat. Fra 3 år.
Transparent måtte med kvadratnet, som kan skabe nye og spændende veje for Bee-Bot og Blue-Bot. Kan lægges oven på andre måtter. Eller hvorfor ikke lade barnet designe sin egen måtte? Denne måtte giver mange muligheder, da den kan tilpasses forskellige emner og opgaver. Mål: 60x60 cm. Af PVC, uden ftalater. Fra 3 år.
Quirkbot er en lille figur, som kan programmeres og kodes til at udføre mange ting i stigende sværhedsgrad. Du kan nemt og hurtigt justere kodningen for at opnå det ønskede resultat. Bruges sammen med Strawbees, motorer, lysdioder og sensorer for at lave egne modeller. Det er en sjov og enkel måde at udforske programmering, elektronik og mekanik på. Engelsk vejledning medfølger. Mange tips og ideer kan hentes ned fra Strawbees hjemmeside. Fra 8 år.