OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Blazer. Brug kodningsstaven til at få Blazer til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
Din pris:
518,00 kr.
På lager
Fakta
Titel: Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Denne aktivitet gør det muligt for børn at træne grundlæggende programmering. Gennem aktivitetskortenes rutenet skal barnet lave baner fra et givent punkt til et slutpunkt. Afhængigt af typer og antal brikker vil barnet blive udfordret med forskellige situationer og sværhedsgrader. Barnet træner retning, afstandsforståelse, symboler m.m. Flere børn kan arbejde sammen med nogle af de 24 instruktionskort, da hvert barn har sit eget magnetiske bræt og en komplet opsætning med 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Bee-Bot® er en gulvrobot, som er velegnet til arbejde med retningsbestemt sprog, programmering, samarbejde, fejlsøgning og logisk tænkning. Robotten programmeres nemt med tryk på knapperne på toppen. Frem, Tilbage, Venstre, Højre. Der er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® bevæger sig i skridt på 15 cm, den kan dreje 90° og husker op til 200 skridt!
Den nye forbedrede Bee-Bot har sensorer og kan interagere med andre Bee-Bots® og Blue-Bots®. Den kan nu opdage en anden Bee-Bot® eller Blue-Bot® og sige hej. Den kan spille en standardlyd, eller eleverne kan indspille deres egne. Eleverne kan også indspille lyde, som afspilles, når hver knap trykkes ned, hvilket gør den mere tilgængelig for alle elever. På undersiden af robotten er der tre "kontroller": tænd/sluk, lyd og sensorer. Indhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel til individuel opladning via computer (eller en stikkontakt med USB-strømadapter, medfølger ikke).
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Tilbehørspakke til mBot Explorer med fokus på lyd og lys. Byg din mBot om til en lyssøgende robot, en skorpion eller en intelligent stemmeaktiveret skrivebordslampe.
Electronic Maker's Kit er en modulær elektronisk platform til hurtige prototyper. Dette kit indeholder 12 sensorer og aktuatorer, som alle har et farvekodet stik for at forenkle tilslutning af ledninger.
Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
949,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.