OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Mayku Formbox er en vakuumformmaskine, som gør det nemt at lave sine egne støbeforme, emballage eller kunstgenstande. Med Mayku Formbox laver eleverne nemt og hurtigt en kopi af en eksisterende genstand i form af en støbeform i plast. Denne form kan derefter bruges til at lave afstøbninger i beton, gips, sæbe eller lysmasse. Eller hvorfor ikke klippe formen ud og bruge den, som den er? Vakuumformmaskinen anvendes sammen med en støvsuger (købes separat, eksempelvis varenr. 117216) for at skabe undertryk. Ark i termoplast, støbemasse, eksempelprojekt samt universaladapter til støvsugere medfølger. Mål: 31,5x46,6x27,4 cm.
Bee-Bot® er en gulvrobot, som er velegnet til arbejde med retningsbestemt sprog, programmering, samarbejde, fejlsøgning og logisk tænkning. Robotten programmeres nemt med tryk på knapperne på toppen. Frem, Tilbage, Venstre, Højre. Der er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® bevæger sig i skridt på 15 cm, den kan dreje 90° og husker op til 200 skridt!
Den nye forbedrede Bee-Bot har sensorer og kan interagere med andre Bee-Bots® og Blue-Bots®. Den kan nu opdage en anden Bee-Bot® eller Blue-Bot® og sige hej. Den kan spille en standardlyd, eller eleverne kan indspille deres egne. Eleverne kan også indspille lyde, som afspilles, når hver knap trykkes ned, hvilket gør den mere tilgængelig for alle elever. På undersiden af robotten er der tre "kontroller": tænd/sluk, lyd og sensorer. Indhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel til individuel opladning via computer (eller en stikkontakt med USB-strømadapter, medfølger ikke).
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Tilbehørspakke til mBot Explorer med fokus på lyd og lys. Byg din mBot om til en lyssøgende robot, en skorpion eller en intelligent stemmeaktiveret skrivebordslampe.
Electronic Maker's Kit er en modulær elektronisk platform til hurtige prototyper. Dette kit indeholder 12 sensorer og aktuatorer, som alle har et farvekodet stik for at forenkle tilslutning af ledninger.
Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
949,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.