OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Denne aktivitet gør det muligt for børn at træne grundlæggende programmering. Gennem aktivitetskortenes rutenet skal barnet lave baner fra et givent punkt til et slutpunkt. Afhængigt af typer og antal brikker vil barnet blive udfordret med forskellige situationer og sværhedsgrader. Barnet træner retning, afstandsforståelse, symboler m.m. Flere børn kan arbejde sammen med nogle af de 24 instruktionskort, da hvert barn har sit eget magnetiske bræt og en komplet opsætning med 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Smart robot for nybegyndere inden for programmering. Din nye programmeringskompagnon. Cody Rocky er en programmeringsrobot til STEAM-undervisning. Den giver dig underholdning og erfaring, mens du lærer at programmere. Fra 6 år og opefter. Kombinationen af en brugervenlig robot og hardware med det blokbaserede programmeringssoftware, mBlock5, garanterer nybegynderen en hurtig og nem start på programmering.
Fire måtter i 30 x 30 cm til Blue-Bot og Bee-Bot. Indeholder 16 sjove programmeringsopgaver på dansk, der passer til indskolingen. Måtterne kan også lægges i forlængelse af hinanden. Måtten er PVC-fri. Total mål: 60x60 cm.
Fire måtter i 30 x 30 cm til Blue-Bot og Bee-Bot. Indeholder 24 sjove programmeringsopgaver på dansk, der passer til de større børn i dagtilbuddet. Måtterne kan også lægges i forlængelse af hinanden. Måtten er PVC-fri. Total mål: 60x60 cm.
Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
949,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.