OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Denne aktivitet gør det muligt for børn at træne grundlæggende programmering. Gennem aktivitetskortenes rutenet skal barnet lave baner fra et givent punkt til et slutpunkt. Afhængigt af typer og antal brikker vil barnet blive udfordret med forskellige situationer og sværhedsgrader. Barnet træner retning, afstandsforståelse, symboler m.m. Flere børn kan arbejde sammen med nogle af de 24 instruktionskort, da hvert barn har sit eget magnetiske bræt og en komplet opsætning med 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Blazer. Brug kodningsstaven til at få Blazer til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
Her gælder det om at spille sine kort væk efter farve eller værdi. Den, der først bliver færdig, vinder omgangen, men glem ikke at sige "UNO" inden sidste runde. For 2-4 spillere. Fra 7 år.
Spillebræt med sænkede, farvede spillemarkeringer og gribevenlige, robuste spillebrikker. Spillebrættet er lavet af 8 mm tyk birkekrydsfinér af FSC træ og overfladebehandlet hård lak. Spillebrikkerne er 6,5 cm. Spillebrættet er 50x50 cm. Spilletid ca. 20 min. 2-4 spillere. Fra 4 år.
I denne labyrint skifter væggene pludselig plads. Alle søger en vej gennem gangene i deres iver på af finde hemmeligheder, og man må planlægge det nøje. Den, som først får samlet alle sine hemmeligheder og kommer tilbage til start, har vundet. Spilletid ca. 20-30 min. for 1-4 spillere. Fra 8 år.
399,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.