OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Ozobot Evo er den mest avancerede robot i Ozobot-familien. Evo en lille robot, som kan bruges via en computer, tablet og almindeligt papir. Takket være de mange programmeringsopgaver, der er tilgængelige, er det nemt at komme i gang. Ozobot Evo-robotten kombinerer pædagogisk leg med programmering, robotteknologi og social interaktion. Indeholder 12 Evo-robotter, 2 stk. ladestationer med 6 porte, 12 sæt tuscher (4 stk. i hvert sæt i forskellige farver), vejledning, aktivitetskort, plakater, opbevaringsboks, bowling-udfordringer med kegler og en quickstart-guide. Fra 8 år.
Ozobot Evo er den mest avancerede robot i Ozobot-familien. Evo en lille robot, som kan bruges via en computer, tablet og almindeligt papir. Takket være de mange programmeringsopgaver der er tilgængelige, er det nemt at komme i gang. Ozobot Evo-robotten kombinerer pædagogisk leg med programmering, robotteknologi og social interaktion. Indeholder 1 Evo-robot, kort med udfordringer, 4 tuscher i forskellige farver, USB-opladerkabel og en quickstart-guide. Fra 8 år.
234 dele. Et DUPLO-togsæt som giver forståelse for kodning. Indeholder 5 forskellige kodebrikker, som lægges ud på skinnerne. Toget udfører så de funktioner, som brikkens farve angiver: standse, ændre retning, lyd, lys og tanke. Ved at downloade en app kan du f.eks. ændre kommando eller træne matematik. Sammen kan børnene udforske, løse problemer og analysere årsag og virkning. Vejledning, 6 dobbeltsidige inspirationskort og aktivitetsforslag medfølger. Af ABS. Kræver 4 stk. AAA-batterier (medfølger ikke). Fra 2-5 år.
Fire tuscher til Ozobot. Styr din robot med OzoCodes ved at tegne linjer og farvesegmenter på almindeligt papir. Indeholder 4 stk tuscher i farverne rød, grøn, blå og sort.
At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
En stor, holdbar træramme og 40 træklodser. 10 dobbeltsidede opgavekort i holdbar plast, 2 kugler og en trækasse til opbevaring. Materiale, der træner logisk tænkning og problemløsningsfærdigheder. Kuglen skal komme fra start til mål, og børnene skal regne kuglens vej ud og hvilke klodser, der er nødvendige for at løse opgaven. Opgavekortene giver vejledning og svar. Når kuglens bane er lagt, bliver det en samarbejdsøvelse at få kuglen til at rulle fra start til mål. Manual på engelsk medfølger. Mål træramme: 31x31 cm, træplade: 5,5x5,5 cm, opgavekort: 13x10 cm, trækasse: 43,5x33,5x7,5 cm. Fra 3 år.