Ups!

En uventet fejl opstod. Forsøg igen senere.

Bekræfte

Er du sikker på du vil slette?
Er du sikker på du vil slette?
OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering. Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!

Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Programmeringsspil

Programmeringsspil

Gør kodning sjov og lærerig i skolen med spændende spil og aktiviteter! Udforsk vores udvalg, der inkluderer Code & Go Robot Mouse, Pingvinens Kodningssæt, Robotkodning og EDUCO Marble Code. Disse spil hjælper eleverne med at udvikle logisk tænkning, problemløsning og samarbejdsevner – vigtige færdigheder for fremtiden.
Programmeringsspil

Programmeringsspil

Gør kodning sjov og lærerig i skolen med spændende spil og aktiviteter! Udforsk vores udvalg, der inkluderer Code & Go Robot Mouse, Pingvinens Kodningssæt, Robotkodning og EDUCO Marble Code. Disse spil hjælper eleverne med at udvikle logisk tænkning, problemløsning og samarbejdsevner – vigtige færdigheder for fremtiden.
Klasse
Miljømærkning
Varemærke
Mål
14 Produkter
  • littleBits Educator starter kit

    littleBits Educator starter kit

    Varenr.: 121912
    50 % er allerede fratrukket normalpris
    839,00 kr.
  • Code & Go mouse mania

    Code & Go mouse mania

    Varenr.: 124335
    Stimulerende brætspil som lærer børn at programmere robotmusen rundt på spillebrættet for at plukke så mange ostedtykker som muligt. Introducerer børn til enkel koldning, logisk tankegang og problemløsning. Indeholder vejledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
    314,00 kr.
  • Logik og kodning - Elver

    Logik og kodning - Elver

    Varenr.: 129404
    Med sjove aktivitetskort lærer børnene tal og den numeriske rækkefølge op til 10. Lad børnene forvandle sig til detektiver og brug ledetråde for at placere brikkerne på det rette sted!
    263,00 kr.
  • Rolf Essentials - Pixel fun

    Rolf Essentials - Pixel fun

    Varenr.: 130518
    I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
    482,00 kr.
  • Kod vejen

    Kod vejen

    Varenr.: 112642
    Et sjovt spil med udfordringer som lærer børnene de grundlæggende trin i kodning. Forskellige aktiviteter som at følge instruktioner, kode og følge mønstre har meget til fælles med et dataprogram. Spillet har to sværhedsgrader og instruktioner i 6 og 9 trin. For 2 spillere, men flere børn kan også samarbejde om at løse opgaverne. Fra 3 år.
    632,00 kr.
  • Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

    Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

    Varenr.: 136761
    22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Skye. Brug kodningsstaven til at få Skye til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
    544,00 kr.
  • Rolf Originals - Coding in pixels

    Rolf Originals - Coding in pixels

    Varenr.: 130511
    Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
    997,00 kr.
  • Robotkoding

    Robotkoding

    Varenr.: 129506
    Børnene arbejder sammen om at opdele udfordringer i mindre sekvenser og løse udfordringer sammen. Spillet træner opmærksomhed og koncentration, logisk tænkning, problemløsning og samarbejde, mens en rumlig bevidsthed udvikler sig. Indeholder 1 spillebræt, 4 robotter, 2 rouletter, 57 spilkort og 12 pilkort.
    136,00 kr.
  • Pingvinens forberedende kodningssæt

    Pingvinens forberedende kodningssæt

    Varenr.: 118603
    Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
    545,00 kr.
  • EDUCO Marble code

    EDUCO Marble code

    Varenr.: 149430
    En stor, holdbar træramme og 40 træklodser. 10 dobbeltsidede opgavekort i holdbar plast, 2 kugler og en trækasse til opbevaring. Materiale, der træner logisk tænkning og problemløsningsfærdigheder. Kuglen skal komme fra start til mål, og børnene skal regne kuglens vej ud og hvilke klodser, der er nødvendige for at løse opgaven. Opgavekortene giver vejledning og svar. Når kuglens bane er lagt, bliver det en samarbejdsøvelse at få kuglen til at rulle fra start til mål. Manual på engelsk medfølger. Mål træramme: 31x31 cm, træplade: 5,5x5,5 cm, opgavekort: 13x10 cm, trækasse: 43,5x33,5x7,5 cm. Fra 3 år.
    849,00 kr.
  • Rolf Essentials - Coding with dots

    Rolf Essentials - Coding with dots

    Varenr.: 130517
    Coding with dots er en efterfølger til spillene Coding in arrows og Coding in steps. Her lærer du at lave en længere kodesekvens til en kortere ved hjælp af prikker. I stedet for at lægge antallet af pilekort ud, bruges prikker med det korrekte nummer til at vise, hvor mange trin i en bestemt retning sekvensen skal finde sted.
    377,00 kr.
  • Rolf Originals - Coding arrows

    Rolf Originals - Coding arrows

    Varenr.: 130515
    Introducerer programmering for børn uden data. For at programmere en robot skal børn lære at bruge pile og retninger til at navigere.
    461,00 kr.
  • Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

    Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

    Varenr.: 136760
    22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Blazer. Brug kodningsstaven til at få Blazer til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
    544,00 kr.
  • Rolf Essentials - Coding in steps

    Rolf Essentials - Coding in steps

    Varenr.: 130516
    Vælg et dyr på spillebrættet, og derefter hvilken retning dyret skal gå ved hjælp af pilekortene. Lad derefter din modstander finde kodesekvensen for at prøve at finde det samme spor. Når børn først har lært betydningen af ​​pile og retning, er Coding in steps et naturligt skridt til at indføre programmering i en tidlig alder.
    394,00 kr.
  • Glemt password?

    Vil du være kunde hos os?

    Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.

    Registrer mig

    Nulstil password

    Skriv din e-mailadresse for at få tilsendt et nyt password.