OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever tegne grafik og billeder ved hjælp af programmering. Tilføjer et geometrisk og matematisk perspektiv til indlæringen. Indhold: 20 kodeblokke med vinkelfunktion og 3 tuscher, der kan tørres af. Alder: 4+
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk elevernes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Sensorfunktionen i controlleren gør programmeringseventyret endnu mere spændende. Robotten programmeres til at opdage og reagere på forhindringer, farver og lyde. Børnene kan også styre de indbyggede LED-lamper i controlleren, så koden passer til deres fantasi. Indhold: 1 MatataBot controller, 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Her gælder det om at spille sine kort væk efter farve eller værdi. Den, der først bliver færdig, vinder omgangen, men glem ikke at sige "UNO" inden sidste runde. For 2-4 spillere. Fra 7 år.
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever lære om musik, noder og rytmer ved hjælp af programmering- Indhold: 32 kodeblokke med musikfunktion (fra Do til Si over 2 oktaver) og 10 melodiblokke. Alder: 4+
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk børnenes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Ved hjælp af programmeringsblokke kan robotten programmeres og tegne fantastiske former og bevæge sig på unikke måder. Animering gennem praktisk leg. Indhold: 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Giver eleverne en introduktion til programmering på en praktisk, sjov og interaktiv måde. Ved hjælp af den medfølgende blok udvikler eleverne deres kognitive færdigheder, programmeringsevner, logik, kreativitet og opdagelsesglæde. Opgavehæfter med stigende sværhedsgrad i tre enkle trin medfølger. Kontroltårn og robot kan oplades og er kompatible med byggeklodser, fx Lego. En STEAM-baseret indlæringsproces, som giver eleverne direkte feedback. Alder: 4+.
Teknik kan være så enkelt. Makey Makey passer til alle aldre og opmuntrer børn til at teste og bruge fantasien. Byt tastaturet ud, og brug små skeer i stedet. Spil en melodi ved hjælp af bananer. Indeholder: 1 Makey Makey, 1 USB-kabel, 7 krokodillenæb (til kontakterne foran), 6 ledninger (til kontakterne bagpå). Vejledning på engelsk.
Transparent måtte med kvadratnet, som kan skabe nye og spændende veje for Bee-Bot og Blue-Bot. Kan lægges oven på andre måtter. Eller hvorfor ikke lade barnet designe sin egen måtte? Denne måtte giver mange muligheder, da den kan tilpasses forskellige emner og opgaver. Mål: 60x60 cm. Af PVC, uden ftalater. Fra 3 år.
Blue-Bot Tactile reader er en unik og anderledes måde at programmere din Blue-Bot på. Læg brikkerne på række for at skabe en instruktionssekvens, tryk "Go", og se, hvordan Blue-Bot udfører kommandoen. En enkel måde at lære programmering og kodning på. Tryk på "Tilslut" på din reader, og vent, til Blue-Bots øjne bliver blå, så er den tilsluttet. Indeholder 25 brikker. Kan oplades. Mål: 40x9 cm. Fra 3 år.
KUBO Coding Math er et nyt unikt sæt med brikker, der kombinerer programmering og matematik, hvilket giver lærere mulighed for at opfylde flere læringsmål på én gang. Dette suppleringssæt indeholder 50 nye TagTile-brikker. Derudover kan man på http://portal.kubo.education/ downloade 200 opgavekort og 3 udfordringskort, som bl.a. dækker over regning, operationer, algebraisk tænkning og tal. OBS! Robot medfølger ikke, men købes separat. Fra 4 år.
427,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.