OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Hjemmesiden anvendercookies. Accepter cookies ved at trykke her.
Hjemmesiden anvender cookies
Accepter cookies
ØGET TRAVLHED PÅ VORES LAGER OG LÆNGERE LEVERINGSTIDER
Kære kunde,
Vi har travlt på vores lager, og du kan derfor opleve længere leveringstider. Alle bestillinger, som ikke leveres inden jul, afsendes i starten af januar, når vores kunder igen holder åbent og kan modtage varer.
Har du spørgsmål vedr. din ordre eller fakturering, kan du kontakte vores kundecenter på info@lekolar.dk.
KUBO er en, lille sød, robot som kan anvendes helt uden brug af tablet og giver børnehavebørn mulighed for at afprøve og udforske teknologi og programmering gennem leg.
Takket være de unikke TagTile® kodebrikker er det nemmere at programmere end man skulle tro. Børnene vil hurtigt være i gang med at sende den lille robot ud på ”eventyr”, digte fortællinger samtidig med at de nysgerrigt undersøger og udforsker teknologien ved selv at udvikle simple koder. Med KUBO kan man arbejde med kompetencer både inden for science, teknologi, sprog, bevægelse og meget mere.
Løsningen leverer STEAM på en kreativ og legende måde ved hjælp af det unikke TagTile® programmeringssprog og det tilhørende læringsmateriale, der fokusserer på eventyr.
På KUBOs hjemmeside er der fri adgang til Quick start guides, video-tutorials samt undervisningsmateriale som alt sammen er linket til teknologiforståelsesstandarderne, worksheets m.fl.
10 aktiviteter til børn i dagtilbud
Download og print 10 aktiviteter ud og kom hurtigt og nemt i gang med KUBO.
Herunder er et par eksempler på konkrete aktiviteter, som man nemt og hurtigt kan gå i gang med:
Historiefortælling: brug det kort, der følger med ved køb af KUBO, eller lad børnene tegne deres egne kort som ramme for leg og fortælling med KUBO. Lad børnene være medskabere af små fortællinger med udgangspunkt i robotten og programmer den undervejs rundt på kortet. Lav dine egne kort og print dem her.
Udklædning: På KUBOs hjemmeside findes forskellige skabeloner til udklædning, som kan printes ud og farvelægges, så KUBO får en helt ny personlighed. Find dem her.
Kod en ven: ”Gå tre skridt frem, drej til venstre og gå et skridt frem” - Lad børnene kode hinanden som opstart på aktiviteten med KUBO. Herigennem lærer børnene at give og modtage præcise instruktioner samt at forstå hvad sprog er og bruges til. På KUBOs hjemmeside kan man hente og udskrive retningspile som kan bruges til at lægge på gulvet. Find dem her.
Skærmfri hands-on-løsning med alt du skal bruge for at lære eleverne kodning og computationel tankegang. Ved at introducere ruter, funktioner og loops i et par enkle trin udvikler eleverne løbende mere avancerede programmeringsfærdigheder. På KUBO.education findes lektionsplaner, videotutorials og quickstart-guides. KUBO Coding Single Set indeholder: 1 stk. robot, 1 stk. pakke med 46 stk. kodningsbrikker (TagTile®), 1 stk. aktivitetskort, 1 stk. blank kortskabelon til at lave egne udfordringer samt et opladningskabel. Alder 4-10 år.
Denne skærmfrie hands-on-løsning har alt, hvad du skal bruge til at lære eleverne kodning og computationel tankegang. Ved at introducere eleverne for ruter, funktioner og loops vil de udvikle avancerede programmeringsfærdigheder. Pakken indeholder også Coding+, 36 ekstra kodebrikker som muliggør programmering af tidskontrol, hastighed, afstand og retning. Coding+ tager eleverne videre fra grundlæggende til mere avanceret programmering. På KUBO.education kan du finde læreplaner, videotutorials og vejledning til Coding+. KUBO Coding+ single set indeholder: 1 robot, 1 pakke med 46 kodebrikker (TagTile®), 1 pakke med 36 ekstra kodebrikker, 1 aktivitetskort, 1 blank kort til egne utfordringer og et ladekabel. Fra 4-10 år.
Indeholder 36 kodebrikker, de såkaldte TagTiles®, som muliggør programmering af tid, hastighed, afstand og retning. På KUBO.education kan du finde læreplaner, videotutorials og vejledning til Coding+. Coding+ tager eleverne videre fra grundlæggende til mere avanceret programmering. For at anvende disse kodebrikker skal du have et KUBO startsæt, 4-pak eller klassesæt.
44 kodebrikker som muliggør avanceret programmering sammen med KUBO. Kodebrikkerne sigter mod at træne variabler, vikår (hvis/ellers) og hændelser. Coding++ lektionsplaner, projektpakke og hurtigstartguide kan downloades fra KUBO.education. KUBO Coding++ er det mest avancerede kodesæt til KUBO og løfter elevernes færdigheder til et højere niveau inden for programmering. For at anvende disse brikker kræves et startsæt, en 4-pak eller et klassesæt.