OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Består af 2 trækasser, som indeholder 6 træcylindre med røde og blå låg. Når cylindrene rystes, afgiver de forskellige lyde, og barnet skal parre sættene. Træner hørelse og koncentration. Cylindermål L: 8,5 cm og en diameter på Ø3 cm.
Ved at kombinere teknologi og design tilbyder denne larve en unik mulighed for at lave musikalske melodier. Der afspilles forskellige toner, når man placerer træklodserne i hullerne. Når man sætter hele larven sammen med hoved og hale, spilles en melodi, der afhænger af, hvordan kroppen er sat sammen. Op til 10 forskellige melodier kan afspilles. Barnet får mulighed for at opdage det basale i musik, at tænke i rækkefølge samt årsag og virkning. Af FSC-certificeret træ og ABS-plast. Mål: 22,8x17,6 cm. Kræver 2 stk. AAA-batterier, som købes separat. Fra 2 år.
8 stk./pk. Sensoriske klodser som kan åbnes og fyldes med forskellige skatte. Den farvede plast giver mulighed for farveeksperimenter. To skruer holder låget på plads. Mål på største klods: 14x14 cm. Fra 2 år.
Her videreudvikles tankerne fra pindekassen. Ulige og lige tal introduceresog man kan kontrollere, at børn forstår rækkefølgen ved, hvor mange enheder der er nødvendige for hvert tal. Omfatter en kasse med trykte trætal 0-9 og 55 røde træmærker.
Typografiske tal. Lær tal og form ved at se, føle og lytte. Forberedelse til at skrive tal. Tal 0-9 af sandpapir på krydsfinér. En opbevaringsæske i træ medfølger.
Skab et roligt og afslappet miljø med dette runde spejl med farvede LED-pærer og reflekterende spejle, som giver indtryk af, at det fortsætter uendeligt. Mål: 23 cm. Kræver 3 stk. AA-batterier (medfølger ikke).
36 forskellige lyde fra børnenes hverdag. Børnene skal placere brikken på den rigtige plads. Indholder 12 forskellige spilleplader, 40 plastbrikker og en CD med 30 min. spilletid. 1-6 deltagere. Fra 3 år.
Barnet skal lytte og forsøge at genkende forskellige lyde såsom latter, gråd, nys, gaben m.m. og siden associere til billedet på sin spillebrik. Indeholder 12 brikker i størrelse 16x16 cm, 60 mærker og en cd. Et stort sæt til op til 12 børn. Spilletid 26 min. Fra 3 år.
Indeholder 30 billedkort, CD og lærervejledning. Match lyd med korrekt billedkort. Her kan børnene øve sig i at lytte og forstå, hvad de hører. De kan så beskrive det med ord, hvilket træner deres sprog. De flotte billeder med dyr viser også, hvilket miljø de befinder sig i. Fra 2 år.
30 store billedkort i str. 29,7x21 cm, 30 små billedkort i str. 12x8,5 cm, cd og lærervejledning. Match lyd med korrekt billedkort. Her kan børnene øve sig i at lytte og forstå, hvad de hører. De kan derefter beskrive det med ord, hvilket træner deres sprog. Lydene kommer fra 6 forskellige temaer, som børnene kender. Fra 2 år.
Indeholder 36 kort med sekvenser i str. 15x12 cm, 8 miljøbilleder i str. 29,7x21 cm, CD og lærervejledning. Fortællinger, der udvikler sproget gennem lydsekvenser med hjælp fra pædagogen. Ved at forbinde det auditive med det visuelle beriges børnenes ordforråd og evne til at tænke i sekvenser. To forskellige temaer: Skoledagen og årstiderne. Fra 5 år.
743,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.