OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Indeholder 41 dele til at lave udfordringer til robotten Botley. Følg instruktionerne i den medfølgende aktivitetsguide for at lave forskellige udfordringer såsom forhindringer, rullende bolde og svinghammer. Alle dele kan bruges sammen med Botley aktivitetssæt. Indeholder 41 dele og aktivitetsguide. OBS! Botley robot købes separat. Fra 5 år.
Botley er en robot, som på en enkel måde træner programmering med eleverne. Botley er skærmfri og programmeres vha. knapperne på ryggen eller med fjernbetjeningen, der følger med. Botley er med lyd og har også sensorer for afstand og til at følge linjer. Indeholder 45 dele, inkl. 1 robot, 1 fjernbetjening, arme som kan tages af og 42 kodekort. Fra 5 år.
Botley er en robot, som på en enkel måde træner programmering med eleverne. Botley er skærmfri og programmeres vha. knapperne på ryggen eller med fjernbetjeningen, der følger med. Botley er med lyd og har også sensorer for afstand og til at følge linjer. Indeholder 77 dele, inkl. 1 robot, 1 fjernbetjening, aftagelige robotarme, 40 kodningskort, 6 dobbeltsidige plader, 27 dele til forhindringer og en guide med aktiviteter og udfordringer. Fra 5 år.
25 stk./pk. Et stort sæt med biler i metal med gummidæk og plastdetaljer. Bilsættet indeholder udrykningskøretøjer, arbejdskøretøjer og almindelige biler. Blandede modeller, dubletter kan forekomme. Længde ca. 7 cm. Fra 3 år.
Til 2 elever. Det optimale værktøj til undervisning i STEAM-fagene. Indeholder farverige byggedele, letbetjent hardware og et intuitivt programmeringssprog, med træk-og-slip-funktion, som bygger på Scratch. Web-baseret lektionsplanlægning er tilgængeligt. Se mere information om SPIKE Prime på lekolar.dk. 528 dele.
Magna-Tiles er magnetiske byggeplader, som består af store og små tre- og firkantede, transparente plader i forskellige farver, som tiltrækker hinanden, når børnene bygger. Består af tre forskellige trekanter og to forskellige kvadratiske former. Mål på kvadrat 7,5x7,5 cm og 15x15 cm. Af ABS-plast. Fra 3 år.
449 dele. Ikon- og ordbaseret blokkodning med simpel hardware - herunder en intelligent hub med to porte, to små motorer, et lyspanel og en farvesensor - som giver elevernes kreationer liv. Sættet indeholder også et farverigt udvalg af LEGO-klodser, reservedele og en holdbar opbevaringsboks med et farvekodet sorteringsbræt for at gøre byggeprocessen lettere. SPIKE Essential er en del af LEGO Learning System og tilbyder standardiserede STEAM-lektioner i fem enheder, som indeholder otte 45-minutters lektioner hver. Hver lektion indeholder online lektionsplaner med tilføjelse til matematik- og sprogkundskaber. Vi tilbyder evalueringsmaterialer og videoer, som underviseren kan benytte. Til indskoling og mellemtrin. Fra 6 år.
Til 2 elever. Det optimale værktøj til undervisning i STEAM-fagene. Indeholder farverige byggedele, letbetjent hardware og et intuitivt programmeringssprog, med træk-og-slip-funktion, som bygger på Scratch. Web-baseret lektionsplanlægning er tilgængeligt. Se mere information om SPIKE Prime på lekolar.dk. 528 dele.
6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: L12xB10 cm. Af ABS, POM. Fra 3 år.