OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Hotspots er et interaktivt læringsmiddel designet til at skabe aktiv læring. Hopspots udfordrer i bevægelse, kognitiv træning, sproglæring, samarbejde osv. og gør det muligt for børn at blive digitale medskabere af læringsindhold, når de producerer spil i app’en. Indeholder 12 interaktive brikker i farver, 1 højtalerstander, der også fungerer som opbevaring (105 cm høj) og fri adgang til Hotspots app inkl. alle spil og øvelser til forskellige fag og alderstrin. Produceret i Danmark og FSC-certificeret.
6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: L12xB10 cm. Af ABS, POM. Fra 3 år.
At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
Blue-Bot Tactile reader er en unik og anderledes måde at programmere din Blue-Bot på. Læg brikkerne på række for at skabe en instruktionssekvens, tryk "Go", og se, hvordan Blue-Bot udfører kommandoen. En enkel måde at lære programmering og kodning på. Tryk på "Tilslut" på din reader, og vent, til Blue-Bots øjne bliver blå, så er den tilsluttet. Indeholder 25 brikker. Kan oplades. Mål: 40x9 cm. Fra 3 år.
Kodning i pixels lærer børn at tegne i form af pixler. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
Udvikler tidlige programmeringsfærdigheder. Sættet indeholder sten, som forestiller pingviner med pile i forskellige retninger samt aktivitetskort. Træn sekvenser, logisk tankegang, retnings- og positionssprog samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er fremstillet i slidstærke materialer og kan tåle, at børnene arbejder med dem udendørs. Indeholder 18 pingviner og 16 farverige kort. Fra 3 år.
I Pixel fun lærer børn om tegning ved hjælp af pixels. Spillet er baseret på principperne for binær kodning, hvor koden tildeler et mønster af binære tal til hver figur. Hvert nummer i firkantenes opgavekort svarer til antallet af pixels, der skal placeres på spillebrættet for at se, hvilken pixelfigur der vises.
22 dele. Lær kodning gennem fantasifuld leg med robotten Blazer. Brug kodningsstaven til at få Blazer til at danse, lyse op og meget mere. Blazer lærer små børn grundlæggende kodning, rumlige begreber, logik osv. Kræver 5 AAA-batterier, som købes separat. Fra 4 år.
518,00 kr.
Vil du være kunde hos os?
Du skal have et kundenummer eller enten et EAN-nummer eller et CVR-nummer for at handle hos os.