Ups!

En uventet fejl opstod. Forsøg igen senere.

Bekræfte

Er du sikker på du vil slette?
OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering. Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!

Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.

Programmering

Programmering

Programmering er et vigtigt pædagogisk værktøj for at hjælpe børn med at forstå samfundets stigende fokus på digitalisering. Med vores produkter får du de rigtige værktøjer til at øve programmering og logisk tænkning. Både til børnehavebørn og skoleelever. Her finder du alt fra Blue-Bot til KUBO til Micro:bit til LEGO® Educations sortiment, som rummer Coding Express, WeDo 2.0, SPIKE™ Prime og LEGO Mindstorms.

Klasse

Programmering

Programmering

Programmering er et vigtigt pædagogisk værktøj for at hjælpe børn med at forstå samfundets stigende fokus på digitalisering. Med vores produkter får du de rigtige værktøjer til at øve programmering og logisk tænkning. Både til børnehavebørn og skoleelever. Her finder du alt fra Blue-Bot til KUBO til Micro:bit til LEGO® Educations sortiment, som rummer Coding Express, WeDo 2.0, SPIKE™ Prime og LEGO Mindstorms.

FILTER

75 Produkter
  • Et ekstra godt valg
    KUBO klassesæt

    KUBO klassesæt

    Varenr.: 56385
    Et stort sæt som passer til en gruppe på 20-30 børn. Indeholder 10 KUBO-robotter, 10 pakker TagTiles (kodebrikker), ladestation og 10 aktivitetsmåtter. Lærervejledning på engelsk medfølger. Leveres i en praktisk opbevaringsboks.
    15.995,00 kr.
  • KUBO 4-pack

    KUBO 4-pack

    Varenr.: 56746
    Denne skærmfrie hands-on-løsning har alt, hvad du skal bruge til at lære eleverne kodning og datalogisk tænkning. Ved at introducere eleverne for ruter, funktioner og loops vil de udvikle avancerede programmeringsfærdigheder. På kubo-robot.com kan du finde mange aktiviteter, tips og en Quick Start Guide. Indeholder 4 KUBO-robotter, 4 pakker med 46 kodebrikker i hver, TagTile® og 5 aktivitetsmåtter og 1 transparent måtte til at lave egne udfordringer samt 1 ladestation til 5 robotter. Fra 4-10 år.
    7.999,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot klassesæt

    Blue-Bot klassesæt

    Varenr.: 56619
    6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
    3.499,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    KUBO Coding+ Single Set

    KUBO Coding+ Single Set

    Varenr.: 111513
    Denne skærmfrie hands-on-løsning har alt, hvad du skal bruge til at lære eleverne kodning og computationel tankegang. Ved at introducere eleverne for ruter, funktioner og loops vil de udvikle avancerede programmeringsfærdigheder. Pakken indeholder også Coding+, 36 ekstra kodebrikker som muliggør programmering af tidskontrol, hastighed, afstand og retning. Coding+ tager eleverne videre fra grundlæggende til mere avanceret programmering. På KUBO.education kan du finde læreplaner, videotutorials og vejledning til Coding+. KUBO Coding+ single set indeholder: 1 robot, 1 pakke med 46 kodebrikker (TagTile®), 1 pakke med 36 ekstra kodebrikker, 1 aktivitetskort, 1 blank kort til egne utfordringer og et ladekabel. Fra 4-10 år.
    2.395,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Sæt med Blue-Bot måtter

    Sæt med Blue-Bot måtter

    Varenr.: 56618
    Et sæt med 3 forskellige måtter med forskelligt udseende til Blue-Bot. Af PVC, uden forbudte ftalater.
    891,00 kr.
  • Ozobot Bit 2.0 klassesæt 18 stk.

    Ozobot Bit 2.0 klassesæt 18 stk.

    Varenr.: 56672
    Lær at kode gennem farver, sprog og blokprogrammering. Ozobot Bit er sjov og udfordrende at lege med. Den er enkel og intuitiv at bruge. Styr din robot med OzoCodes ved at tegne streger og farvemønstre på et almindeligt papir eller en tablet. Ozobot har en indbygget sensor, som kan registrere tegnede farvekombinationer. Indeholder 18 robotter, 18 Ozo-skaller, 3 stk. ladestationer med 6 porte, 18 sæt tuscher (4 stk. i hvert sæt i forskellige farver), vejledning, aktivitetskort, plakater, opbevaringsboks, bowling-udfordringer med kegler og en quickstart-guide. Fra 6 år.
    12.595,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Aktiv programmering

    Aktiv programmering

    Varenr.: 56624
    At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
    299,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Transparent måtte til Blue-Bot og Bee-Bot

    Transparent måtte til Blue-Bot og Bee-Bot

    Varenr.: 56628
    Transparent måtte med kvadratnet, som kan skabe nye og spændende veje for Bee-Bot og Blue-Bot. Kan lægges oven på andre måtter. Eller hvorfor ikke lade barnet designe sin egen måtte? Denne måtte giver mange muligheder, da den kan tilpasses forskellige emner og opgaver. Mål: 60x60 cm. Af PVC, uden ftalater. Fra 3 år.
    209,00 kr.
  • KUBO ladestation

    KUBO ladestation

    Varenr.: 56390
    1 stk./pk. Ekstra ladestation med 10 USB-kabler til KUBO.
    599,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot måtte med lommer

    Blue-Bot måtte med lommer

    Varenr.: 56876
    Lad eleverne skabe deres egen måtte ved at lægge deres egne billeder og tegninger ind. Lav egne kort for at fortælle en historie, eller arbejd med forskellige emner. Programmer derefter Bee-Bot eller Blue-Bot til at rejse igennem elevernes verden. Fra 3 år.
    311,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot

    Blue-Bot

    Varenr.: 56611
    Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder f.eks. en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning gennem programmering og kodning samtidig med, at de træner deres opfølgning og kontrol. Mål: 12x10 cm. Kan oplades. Fra 3 år.
    735,00 kr.
  • KUBO TagTiles

    KUBO TagTiles

    Varenr.: 56388
    Kun hos Lekolar!
    706,00 kr.
  • KUBO Coding+

    KUBO Coding+

    Varenr.: 50079
    Indeholder 36 kodebrikker, de såkaldte TagTiles®, som muliggør programmering af tid, hastighed, afstand og retning. På KUBO.education kan du finde læreplaner, videotutorials og vejledning til Coding+. Coding+ tager eleverne videre fra grundlæggende til mere avanceret programmering. For at anvende disse kodebrikker skal du have et KUBO startsæt, 4-pak eller klassesæt.
    599,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot måtte - Tal 0-10

    Blue-Bot måtte - Tal 0-10

    Varenr.: 56630
    En fin måtte hvor barnet kan udforske tal og antal ved hjælp af sin Blue-Bot. Øv på sekvenser, lige og ulige tal, eller tilføj terninger. Mål: 21,5x165 cm. Af PVC, uden ftalater. Fra 3 år.
    209,00 kr.
  • Strawbees gule sugerør

    Strawbees gule sugerør

    Varenr.: 15198
    NU NEDSAT MED 50 %
    10,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Robotmus aktivitetspakke

    Robotmus aktivitetspakke

    Varenr.: 56625
    En gulvrobot til programmering og kodning for begyndere. Robotmusen kan følge banen og undgå forhindringerne, som er sat op langs ruten. Robotten bevæger sig fint på de fleste underlag, hvis man f.eks. vil bygge sine egne baner. Ved at trykke på knapperne på robotten programmerer du robotten til at gå frem og tilbage og dreje til venstre og til højre. 30 kodekort medfølger. De hjælper barnet med at holde orden på hvert skridt i en sekvens. Sættet indeholder en robotmus, 16 labyrintdele som kan sættes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 stykke ost og 22 labyrintvægge til at lave forhindringer med. 3 stk. AAA-batterier købes separat. Fra 3 år.
    471,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Ekstra robotmus med 30 aktivitetskort

    Ekstra robotmus med 30 aktivitetskort

    Varenr.: 56626
    En gulvrobot til programmering og kodning for begyndere. Robotten bevæger sig fint på de fleste underlag, hvis man f.eks. vil bygge sine egne baner. Ved at trykke på knapperne på robotten programmerer du robotten til at gå frem og tilbage, svinge til venstre og til højre. 30 kodekort medfølger. De hjælper barnet med at holde orden på hvert skridt i en sekvens. 3 AAA-batterier købes separat. Fra 3 år.
    240,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot måtte med lille by

    Blue-Bot måtte med lille by

    Varenr.: 56612
    Lad Blue-Bot navigere rundt i byen. Tag ud til bådene, stop for at købe souvenirs i butikken eller kør ud til stranden. Et samspil mellem programmering/kodning og geografi. Der kan være lidt forskel på illustrationerne. Mål: 90x105cm. Af PVC, uden forbudte ftalater.
    257,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot måtte - Eventyrverden

    Blue-Bot måtte - Eventyrverden

    Varenr.: 56878
    En måtte til Blue-Bot og Bee-Bot som tager børnene med ud i en fortryllende eventyrverden. De programmerer sig gennem velkendte eventyr. Fra 3 år.
    311,00 kr.
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot måtte med landskabsmotiv

    Blue-Bot måtte med landskabsmotiv

    Varenr.: 56613
    Programmer robotten til at besøge forskellige steder på bondegården. Kør f.eks. først ud til køerne og derefter til laden. Find ud af, hvor mange tryk på knappen det kræver. Opgaven giver et samspil mellem naturvidenskab, læse- og skrivefærdigheder og informations- og kommunikationsteknologi. Mål: 75x75 cm. Af PVC, uden forbudte ftalater.
    209,00 kr.
  • Glemt password?

    Vil du være kunde hos os?

    Du skal have et kundenummer eller et EAN-nummer for at handle hos os.

    Registrere mig

    Nulstil password

    Skriv din e-mailadresse for at få tilsendt et nyt password.