OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Med Curious Cars bygger man sine egne biler og programmerer dem. Man installerer en app (iOS og Android), som indeholder spil, beskrivelser og programmeringsmuligheder. Curious Cars er baseret på 6 dele (blokke), som programmeres og styres trådløst. Start med at bygge en enkel bil, byg den om til en bulldozer, pickup eller politibil og tilføj lyd, belysning mv. Indeholder 6 SAM-blokke: lyssensor, 2 elmotorer, kontrol, knap og pære. Til at bygge bilen indgår karosseri, kontrol, klistermærker, 2 hjul og styrehjul. Engelsk instruktionsbog og 20 byggeforslag medfølger. Fra 7 år.
At programmere med kroppen er et skridt i den rigtige retning. Dette spil introducerer barnet for tidlig programmering kombineret med aktivitet uden brug af elektronik. Disse aktiviteter fremmer samarbejde, styrker grovmotorik samt træner problemløsning og sekvenstræning. Indeholder 20 dobbeltsidige, kvadratiske programmeringskort og tilbehør. Mål: 23x23 cm. Af EVA. Fra 5 år.
Cubetto er den venlige trærobot, som gør det abstrakte programmeringssprog konkret. Her får børnene mulighed for at lære grundlæggende programmering på en legende og tydelig måde. Sættet indeholder en robot af træ, et kontrolpanel, kodebrikker og en stofmåtte. Først skal man beslutte, hvor robotten skal gå, hvorefter man lægger kodebrikkerne i den rækkefølge på kontrolpanelet og trykker på GO. Måtte af polyester, 1x1 m. Af træ og ABS. Fra 3 år.
Til 2 elever. Det optimale værktøj til undervisning i STEAM-fagene. Indeholder farverige byggedele, letbetjent hardware og et intuitivt programmeringssprog, med træk-og-slip-funktion, som bygger på Scratch. Web-baseret lektionsplanlægning er tilgængeligt. Se mere information om SPIKE Prime på lekolar.dk. 528 dele.
Ozobot Evo er den mest avancerede robot i Ozobot-familien. Evo en lille robot, som kan bruges via en computer, tablet og almindeligt papir. Takket være de mange programmeringsopgaver, der er tilgængelige, er det nemt at komme i gang. Ozobot Evo-robotten kombinerer pædagogisk leg med programmering, robotteknologi og social interaktion. Indeholder 18 Evo-robotter, 3 stk. ladestationer med 6 porte, 18 sæt tuscher (4 stk. i hvert sæt i forskellige farver), vejledning, aktivitetskort, plakater, opbevaringsboks og en quickstart-guide. Fra 8 år.
Ozobot Evo er den mest avancerede robot i Ozobot-familien. Evo en lille robot, som kan bruges via en computer, tablet og almindeligt papir. Takket være de mange programmeringsopgaver, der er tilgængelige, er det nemt at komme i gang. Ozobot Evo-robotten kombinerer pædagogisk leg med programmering, robotteknologi og social interaktion. Indeholder 12 Evo-robotter, 2 stk. ladestationer med 6 porte, 12 sæt tuscher (4 stk. i hvert sæt i forskellige farver), vejledning, aktivitetskort, plakater, opbevaringsboks, bowling-udfordringer med kegler og en quickstart-guide. Fra 8 år.