OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi oplever i øjeblikket, at vores hjemmeside kan køre lidt langsommere end normalt. Vi beklager de ulemper, dette måtte medføre. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på info@lekolar.dk eller tlf. 70 20 60 80, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at lægge en ordre.
Tak for din tålmodighed!
Coding Starter Kit til 5-10 år bygger gradvist jeres kodningsfærdigheder op med 3 praktiske læringsspil. Start jeres eventyr i Coding Awbie, lav musik med Coding Jam, og vis derefter dine nye færdigheder frem i Coding Duo. Nybegyndere kan starte med spil, der fokuserer på problemløsning og gå videre til sekventering og looping.
Osmo er et lærerigt interaktivt pædagogisk spil med fysiske dele, der fungerer sammen med en iPad. Osmo Genius Kit består af fem spil, som hentes ned som apps fra App Store og giver mange timers underholdning. Du skal bare installere appen, placere en iPad i stativet, montere den medfølgende reflektor, og så er alt klar til brug! Indeholder Numbers - sjov leg med tal, Masterpiece - forbedr dine tegnefærdigheder, Words - sjov med ord i puslespilsform, Tangram - Tangram-puslespil med digital oplevelse og Newton - fysik møder kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit kræver iPad (medfølger ikke). Fra 5 år og opefter. På engelsk.
Indeholder 36 kodebrikker, som muliggør programmering af tid, hastighed, afstand og retning. På KUBO.education kan du finde lektionsplaner, videotutorials og vejledning til Coding+. Coding+ tager eleverne videre fra grundlæggende til mere avanceret programmering. For at anvende disse kodebrikker skal du have et KUBO startsæt, 4-pak eller klassesæt.
6 stk./pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth. Du kan derfor styre den med smart-enheder såsom en tablet. Eleverne kan angive en algoritme på enhedens skærm og sende den trådløst til Blue-Bot, som vil udføre handlingen. De kan også programmere og kode robotten med et enkelt tryk på dens ryg. Blue-Bot er gennemsigtig, så eleverne kan se de dele, der er indeni og finde ud af, hvor de summende lyde kommer fra. Den kan dreje 45° og gentage algoritmen. Blue-Bot giver eleverne en oplevelse af sammenhængen mellem årsag og virkning og udvikler deres opfølgning og kontrol. Ladestation medfølger. Mål: L12xB10 cm. Af ABS, POM. Fra 3 år.
Et innovativt pædagogisk værktøj som lærer børnene at tælle ved at eksperimentere. Alt, du skal gøre, er at downloade 3 apps. Børnene interagerer med appsene ved at sætte trætallene direkte på tabletten. Passer til børn 3-6 år. Fungerer både med iPad og Android. Indeholder 10 interaktive tal i træ. Appsene downloades gratis (tablet medfølger ikke).
Til 2 elever. Det optimale værktøj til undervisning i STEAM-fagene. Indeholder farverige byggedele, letbetjent hardware og et intuitivt programmeringssprog, med træk-og-slip-funktion, som bygger på Scratch. Web-baseret lektionsplanlægning er tilgængeligt. Se mere information om SPIKE Prime på lekolar.dk. 528 dele.
Blue-Bot Tactile reader er en unik og anderledes måde at programmere din Blue-Bot på. Læg brikkerne på række for at skabe en instruktionssekvens, tryk "Go", og se, hvordan Blue-Bot udfører kommandoen. En enkel måde at lære programmering og kodning på. Tryk på "Tilslut" på din reader, og vent, til Blue-Bots øjne bliver blå, så er den tilsluttet. Indeholder 25 brikker. Kan oplades. Mål: 40x9 cm. Fra 3 år.