OBS! På grund af hensyn til miljøet vil alle ordre under kr. 200 blive pålagt et ekstra fragtgebyr på kr. 75,- med mindre du handler via en indkøbskontrakt, som har fragtfri levering.
Vi anbefaler, at du gemmer din bestilling til senere. Går du til kassen pålægges ekstra fragt. Tak fordi du hjælper os med at opretholde en miljøvenlig profil!
Tryk NEJ for at fortsætte med at handle eller gemme din bestilling til senere for at undgå fragtgebyr. Tryk JA for at gå til kassen. Fragtgebyr tillægges.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
VinciBot er en programmerbar robot, som er beregnet til folkeskolen og gymnasiet. Multifunktionel med interaktiv lyd, lys og bevægelseseffekt med 8 sensorer, 21 musikinstrumentlyde, LED-matrice, LED RGB-lysstruktur m.m. Understøtter grafisk programmering og Python og har en bred vifte af anvendelsesmuligheder inden for STEAM. Kompatibel med LEGO-klodser, Technic-motorer og flere elektroniske moduler fra tredjepart. Alder: 8+.
Tale-Bot Pro er en skærmfri, programmerbar robot. Med kommandoknapperne oven på robotten kan den programmeres til at gå, tegne, synge, danse, tale og indspille i op til 30 sekunder. Robotten taler 11 sprog og kan håndtere op til 256 kommandoer. Den er fremragende til indlæring af kommandoer, sekvenser og loops. Alder: 3+. BEMÆRK! Kun robot.
Matatalab Pro Set er en skærmløs løsning, der hjælper elever med at komme i gang med at programmer tidligt. Lad eleverne opdage glæden ved sekvensering, vilkår og fejlsøgning og blive udfordret af mere avancerede opgaver. Understøtter STEAM-baseret læring, skridt for skridt. Inkluderer opgavehæfter, aktivitetskort og tilbehørene Musik og Tegn (141729 og 141730). Alder: 4+.
Giver eleverne en introduktion til programmering på en praktisk, sjov og interaktiv måde. Ved hjælp af den medfølgende blok udvikler eleverne deres kognitive færdigheder, programmeringsevner, logik, kreativitet og opdagelsesglæde. Opgavehæfter med stigende sværhedsgrad i tre enkle trin medfølger. Kontroltårn og robot kan oplades og er kompatible med byggeklodser, fx Lego. En STEAM-baseret indlæringsproces, som giver eleverne direkte feedback. Alder: 4+.
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever lære om musik, noder og rytmer ved hjælp af programmering- Indhold: 32 kodeblokke med musikfunktion (fra Do til Si over 2 oktaver) og 10 melodiblokke. Alder: 4+
Tilbehør til 141728, Matatalab Coding Set. Lad børn og elever tegne grafik og billeder ved hjælp af programmering. Tilføjer et geometrisk og matematisk perspektiv til indlæringen. Indhold: 20 kodeblokke med vinkelfunktion og 3 tuscher, der kan tørres af. Alder: 4+
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk elevernes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Sensorfunktionen i controlleren gør programmeringseventyret endnu mere spændende. Robotten programmeres til at opdage og reagere på forhindringer, farver og lyde. Børnene kan også styre de indbyggede LED-lamper i controlleren, så koden passer til deres fantasi. Indhold: 1 MatataBot controller, 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Tilbehør til 141727 og 141728. Væk børnenes interesse for teknik på et tidligt tidspunkt. Ved hjælp af programmeringsblokke kan robotten programmeres og tegne fantastiske former og bevæge sig på unikke måder. Animering gennem praktisk leg. Indhold: 34 programmeringsblokke og 1 aktivitetshæfte. Alder: 3+
Tilbehør til 141727 og 141728. Kort med et magnetisk net med felter, der kan åbnes, så man kan lægge dobbeltsidede fortællekort i dem. Børnene kan bygge fortællebaggrunde og have det sjovt, mens de programmerer. Felternes mål: 10x10 cm. 6 sæt med dobbeltsidede temakort medfølger.